menu
Onafhankelijke Inwonersondersteuning in Ede

Onafhankelijke Inwonersondersteuning in Ede

Onafhankelijk en kosteloos informatie, advies en ondersteuning bij hulp- en zorgvragen

Hebt u vragen over bijvoorbeeld het regelen van zorg en ondersteuning? Of hebt u binnenkort een gesprek met bijvoorbeeld de gemeente en wilt u zich hier samen met iemand op voorbereiden? Bel dan met een van onze onafhankelijke inwonersondersteuners in Ede.

Wat doet een onafhankelijke inwonersondersteuner?
De inwonersondersteuner geeft informatie en kan helpen om zaken op een rij te zetten. Samen kijken we vanuit uw belang naar de mogelijkheden. De inwonersondersteuner kent de weg naar verschillende instanties en organisaties in Ede. Ook kijken we met u of er mensen in uw omgeving zijn die u verder kunnen helpen.

De inwonersondersteuner kan bijvoorbeeld:

  •          helpen uw vragen en wensen op een rij te zetten;
  •          meegaan naar een gesprek met een instantie;
  •          helpen met de voorbereiding van een gesprek;
  •          uitleggen hoe sommige wetten en regels werken;
  •          ondersteunen als u een aanvraag voor een voorziening wilt doen.

Als u contact met ons wilt opnemen over inwonersondersteuning dan kunt u ons bereiken op het volgende mail adres: InwonersondersteuningEde@stimenz.nl.

Telefonisch zijn we vanaf 2 januari 2020 bereikbaar op werkdagen tussen 8.30 en 17.00 uur op telefoonnummer 088 784 64 89

Voor meer informatie kunt u ook de folder downloaden.

Stimenz werkt samen met inwoners, gemeenten en netwerkpartners aan een sociale en krachtige samenleving. Wij zijn een organisatie voor sociaal werk in de gemeenten Apeldoorn, Barneveld, Ede, Elburg, Harderwijk, Nunspeet, Oldebroek, Putten, Renkum en Voorst. Wij bieden o.a. maatschappelijk werk, onafhankelijke inwonersondersteuning en sociaal juridische dienstverlening. Inwoners in ons werkgebied kunnen vertrouwen op de inzet en betrokkenheid van de 180 medewerkers en circa 900 vrijwilligers.