menu

ANBI

De Belastingdienst heeft Stimenz aangemerkt als ANBI, ofwel: Algemeen Nut Beogende Instelling. Wij staan ingeschreven als:

Stichting Stimenz
KVK-nummer: 41040021
Postadres: Postbus 884, 7301BC Apeldoorn
Bezoekadres: Brinklaan 268, 7311 JD Apeldoorn
Telefoon: 088 - 784 64 64 
E-mailadres: info@stimenz.nl
Website: www.stimenz.nl
RSIN / fiscaal nummer: 80.42.007

Missie en visie

Wij maken werk van het vergroten van welbevinden, burger- en buurtkracht. Lees hier meer over onze missie en visie.

Beloningsbeleid

Stichting Stimenz valt onder de branche Welzijn & Maatschappelijke Dienstverlening. Voor ons personeelsbeleid volgen wij dan ook de cao W&MD, waarin de arbeidsvoorwaarden (waaronder salaris, functies, werktijden, toeslagen, opzegtermijn, pensioen) zijn vastgelegd. Deze cao geldt ook voor de directeur/bestuurder en het management. De functie van directeur/bestuurder is ingeschaald in cao-schaal 14. Dit is conform de richtlijnen van HUCAG.

De Raad van Toezicht valt niet onder de cao. Zij ontvangen een passende honorering voor hun werkzaamheden. De hoogte hiervan wordt vastgesteld door de Raad van Toezicht, waarbij rekening wordt gehouden met de zwaarte van de functie, de maatschappelijke waarden en normen en eventuele adviezen of regelingen voor de branche Welzijn & Maatschappelijke Dienstverlening. Momenteel is deze honorering 6000 euro per jaar (voorzitter) en 4000 euro per jaar (overige RvT-leden).

Jaarverslag en financiële verantwoording

Klik hier voor het meest actuele jaarverslag en de financiële verantwoording van Stichting Stimenz.