Wij zoeken per 1 november a.s. een enthousiaste
ICT Specialist
36 uur per week, standplaats Apeldoorn
Wat speelt er
Het team IT bestaat uit twee medewerkers. We zijn op dit moment onze dienstverlening verder aan het ontwikkelen. Dit doen we samen met onze partners. Daarnaast zetten we stappen om onze interne organisatie verder te professionaliseren.
Wat ga je doen?
- Je signaleert knelpunten, problemen en risico's en zoekt naar passende oplossingen. Daarnaast ontwikkel je nieuwe gebruiksmogelijkheden en doe je verbetervoorstellen voor de werking van de systemen en applicaties
- Je inventariseert en analyseert gebruikerswensen en weet deze te vertalen naar inrichtingsvoorstellen in de verschillende applicaties
- Je zorgt voor de inrichting van het cliëntregistratiesysteem Myneva en het daaraan gekoppelde PowerBI en zorgt voor de interne rapportages
- Je zorgt voor het vergroten van de acceptatie van de applicaties door o.a. het opleiden van de gebruikers, het verbeteren van handleidingen en een goede (interne) helpdesk.
- Vanuit Support ben je vraagbaak voor collega's op een dienstverlenende manier

Wie ben jij?
Wij zoeken een collega die beschikt over:
- HBO werk- en denkniveau met een relevante opleidingsachtergrond en werkervaring
- Kennis en ervaring van informatietechnologie en beheersprocessen
- Kennis van Myneva en PowerBI is een pré
- Affiniteit met data
- Procesmatig inzicht
- Een sterk analytisch vermogen en overziet het hele speelveld. Je bent vindingrijk bij het oplossen van problemen
- Goede sociale en communicatieve vaardigheden
- Goede mondelinge en schriftelijke uitdrukkingsvaardigheid voor het overbrengen van informatie, het schrijven en ontwikkelen van rapportages en het geven van advies
Wat bieden we?
Stimenz valt onder de cao Sociaal Werk. We bieden jou een tijdelijke aanstelling voor een jaar. Jouw salaris valt in functieschaal 8 (deze loopt van € 3.035,- tot € 4.323,- op basis van een 36-urige werkweek) en wordt gebaseerd op je ervaring en opleiding. Bovendien krijg je een individueel keuzebudget, waarin naast vakantiegeld ook een eindejaarsuitkering van 8,3% van je salaris zit. Omdat Stimenz jouw ontwikkeling belangrijk vindt, bieden wij naast de goede primaire arbeidsvoorwaarden een loopbaanbudget en is er ruimte om je te oriënteren en ontwikkelen in het brede sociaal werk domein. De werktijden worden in overleg vastgesteld.
Enthousiast?
Wil je meer informatie? Neem dan gerust contact op met Lars ten Dolle (l.tendolle@stimenz.nl).
Lijkt deze functie op jouw lijf geschreven? Dan zien wij jouw reactie (in de vorm van cv en motivatiebrief) graag tegemoet onder vermelding van vacaturenummer 202329 via sollicitatie@stimenz.nl.
Deze vacature wordt opengesteld voor interne en externe kandidaten, eigen medewerkers krijgen bij gelijke geschiktheid voorrang.