Naar hoofdcontent

Kwaliteit, complimenten en klachten

HR advies

Goede kwaliteit van ons werk vinden wij bij Stimenz heel belangrijk. Dat betekent dat wij inwoners centraal stellen. We blijven steeds werken aan verbetering van onze dienstverlening. Hoe wij dat doen, wat wij daarvoor nodig hebben wordt hier beschreven.

Tips en Complimenten

Heb je een tip voor ons, een idee of advies hoe we onze dienstverlening kunnen uitbreiden of verbeteren? Of heb je onze dienstverlening of aanbod positief ervaren en wil je een compliment geven? We horen het graag, dus laat het ons weten via Formulier tip, compliment of klacht.

Klachten


Jouw klacht geeft ons de kans iets met je onvrede te doen. Ondanks de beste bedoelingen kan er iets misgaan in de communicatie of in onze dienstverlening. We staan ervoor open om hierover in gesprek te gaan. Je kunt dit het beste eerst bespreken met je contactpersoon binnen Stimenz. Kom je er niet uit met je contactpersoon? Dan kun je een klacht indienen. Meer lezen.


Kwaliteit

Sinds begin 2022 voeren we het Kwaliteitslabel Sociaal Werk. Dit is een uniek kwaliteitslabel voor de branche en staat voor Sterk Sociaal Werk. Het bevestigt ons vakmanschap en onze kwaliteit van dienstverlening, bedrijfsvoering en besturing. Wij blijven ons inzetten om de kwaliteit hoog te houden. Wij vragen je mede om die reden na afloop van onze dienstverlening hoe je ons aanbod hebt ervaren en proberen hier trends en verbeterpunten uit te halen. Meer weten over dit kwaliteitslabel? Kijk op Sociaal Werk Nederland.


Omgangsvormen, passend gedrag en huisregels

Bij Stimenz onderschrijven wij het belang van een veilige werksfeer voor iedereen. Dit betekent onder andere dat wij passend gedrag verwachten, zowel van onze medewerkers als van onze bezoekers, vrijwilligers en inwoners. Wat verstaan wij onder passend gedrag? Meer lezen